A legjobb balatoni szálloda nyomában: Echo Residence, Tihany

És akkor most következzen egy nagyágyú a balatoni szállások sorában: a tihanyi Echo Residence. Eleve: Tihany. Füreddel együtt a Balaton talán legszebb települései. És ennek a szélén van az egyik kedvenc hotelünk.

Azért szeretjük, mert:

- csodás a panoráma
- csodásak a szobák

Az első állítás nem szorul magyarázatra, ezt látod az ablakból:

És a szobák: ennyire jópofán modern, nagyvonalú, szellős, ötletes lakosztályokkal nem nagyon találkozunk máshol a Balaton partján. Terméskő és drapp huzat, üveg és fa tesz otthonossá a szobákat, kezdve a nappalitól a baldachinos és a hagyományos hálón át egészen az akár szaunával is felszerelt fürdőszobáig. Ez a szálloda éppen csak a legmagasabb igényeket nem elégíti ki, azokat, amik mellett az éjszakánként 100 ezer forintos szobaár sem meglepő. De az Echo Residence harmadannyiba kerül.

Oké, a konyhát nincs mire használni, hiszen hiányzik belőle a tűzhely és a mikró, de a felhasznált anyagok mindenhol annyira jók, a fény, a kilátás, a megjelenés annyira jól tervezett, hogy nem akadsz fent az apróságokon.

Mindezek mellett már nincs is nagy jelentősége, mert nem akarod elhagyni a szobád, de a wellness nem különösebben izgalmas. Semmi sem hiányzik belőle, de az Echo Residence-épületek aljában található strand, vagy a szobák opciós wellnessszolgáltatásai összehasonlíthatatlanul izgalmasabbak.

A szobák mellé felhúzott étterem is szép, de az étel minősége már nem tud lépést tartani a szobákéval, legalábbis amikor legutóbb teszteltük ezt a szolgáltatást, az vegyes élményeket hagyott bennünk, de hamarosan újra nekiesünk ennek a kérdésnek, és újra beszámolunk a tapasztalatainkról.

Az étkeztetés egyébként általános probléma a jó hazai hotelekben, ennek a szolgáltatásnak a minősége a legtöbb helyen nincs összhangban a szálloda többi szolgáltatásával. Talán mert erre van kevésbé igény, bár igazából fogalmam sincs.

Akárhogy is, az Echo Residence szobái egyedülállóak, ilyen nagyvonalúságba nem nagyon futsz bele máshol a Balaton partján, aminek persze megvan az ára, és az étteremben kisebb kompromisszumokra is kényszerülsz, mégis ez az a hely, ahová bármikor szívesen visszamennénk.

A legjobb balatoni szálloda nyomában: Echo Residence, Tihany Tovább

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fülesboci 2015.04.27. 19:21:51

Ja. Szar a koszt, szar qz uszoda.

ekat 2015.04.27. 21:04:52

Tényleg jól néz ki, és tényleg gáz, hogy a négycsillagos szállodák vacsorái a legjobb esetben Trófea-szintűek. :( Üdítő kivétel számunkra: Thermal Hotel, Visegrád. Persze ízlések és pofonok. :)

Étteremkritikus · http://legjobbetterem.blog.hu 2015.04.27. 21:05:10

A poszt is megerősített benne, hogy foglalási oldalakon nem véletlenül húzzák le a szállodát: a szobák szépek, de gyengék a szolgáltatások. A beruházó költött az épületre, de az üzemeltető már a mosolyon is spórol.

pocak 2015.04.27. 22:42:03

hát fene tudja, mi tavaly voltunk két éjszakát, mind a kétszer kurva jó volt a vacsora.

az amúgy tényleg nagyon fasza szobából viszont nekem csak büdös mód hiányzott az a mikró. meg amikor beejtettem a telefonomat az ágy mögé, és utánanyúltam, ne tudjátok meg, mi brutál mocskot találtam ott.

így vagy úgy, mindent egybevéve, nem jöttünk el elégedetlenül.

Hagymácska88 2015.04.27. 23:09:36

Nem tudom az előző hozzászólók mikor jártak a szállodában!? Én több kellemes hétvégét töltöttem a szállodában. A személyzet kedves volt! A félpanziós étkezésre semmi panasz, sőt, nagyon finomat vacsoráztunk ma este is. Ami dicséretes és egy nagy plussz részemről a hotelnek, a szállodában üzemelő Karolina Fűszerkertje a La Carte étterem. Kiválló ételei mellett, gyönyörü Balatoni panoráma is élvezhető!!!
Visszatérő vendégként csakis ajánlani tudom ezt a szállodát, ahol mint "Alice a csodaországban" érzem magam :)

Before · http://azbeszt.blog.hu 2015.04.28. 10:16:36

@Hagymácska88: gratulálok, ezen a héten a tiéd a VLM-díj, ami a "Világ Legbénább Marketingesének" szól.

Hotel Echo Residence 2015.04.28. 17:01:42

Kedves I Love Balaton és még kedvesebb kommentelők!

Sosem bújtunk el a kritikák elől és sajnos sok észrevételnek volt valós háttere - tisztában vagyunk vele. Kollégáink áldozatos és odaadó munkával igyekeztek csorbát köszörülni és közben állták a gyakran jogos kritikát.

De mint tudjuk ez egy két éves cikk.

Az elmúlt két évben (is) nagyon sok munkánk van abban, hogy az eddigi rossz tapasztalatokat és véleményeket jobbra cseréljük. A konyhánk, az étterem rendszere és a séfünk is megújult (ő kétszer is:)), és csak halkan mondom: a két évvel ezelőtti írás nem biztos, hogy helytálló. Csak azt szeretném mondani, hogy kérem, nézzék meg, miről is írnak, kóstolják meg, próbálják ki!

Azután írják meg azt is ha nem tetszett, és azt is, ha igen, mi igen, és mi nem.

Természetesen továbbra is várjuk az összes véleményt (azoktól, akik TÉNYLEG jártak nálunk, és nem csak olvasták, vagy hallották, amit utána leírnak), akár jó, akár rossz tapasztalat az. Mindent igyekszünk a helyén kezelni, levonni konzekvenciákat és változtatni, ha az szükséges.

Én, mint az oldal szerkesztője csak tolmácsolni tudom alkalmazottaink és dolgozóink igyekezetét és abbéli reményeiket, hogy az egyre több pozitív vélemény majd megéri a több és odaadóbb munkát, akkor is, ha az elmúlt évek nyomán sokszor igazságtalan kritikával is találkoznak - még mindig.

Szóval, kérem, látogassanak meg minket és írják meg, hogy mit látnak, mit ettek és hogy érezték magukat IDÉN!

Köszönettel és üdvözlettel: Echo Residence oldal szerkesztője

U.i.: Hagymácska nem marketinges nálunk.

Jovanotti 2015.04.29. 22:36:00

Aha...nem marketinges. Recepciós. Marketingesre természetesen nem költenek.
A szálloda csodás helyen kívül nem tud mást felmutatni, ezért készülnek ezek (a kicsit sem büdös) pr cikkek.
Emlékszem mikor megnyitott a Karolina füszerkertje, már a nyitás előtt fent volt itt mint a legjobb balatoni éttermek egyike....na ne legyünk már ennyire naprakészek. Természetesen ez a blogot is minősíti.
Megkérdezném, hogy idén mikor nyit ez a szuper étterem, de nem teszem, mert nem fog többet kinyitni.
Minden évben kifizetnek egy ilyen remek cikket, de már messziről bűzlik.

e.bari 2015.05.07. 11:48:21

@Hotel Echo Residence: Ugye nem haragszik, ha a leírt vélemények és az önök válasza fényében is inkább mást választunk.... Mi pl most az Azúr szuper tavaszi akcióját: glurl.co/s-tavasz