Balatoni fotó lett a hét képe az Instagramon

Balatoni fotó lett a hét képe az Instagramon

screen_shot_2015-06-12_at_08_49_08.png

Mi itt az I love Balatonnál két fontos projektet is viszünk egyszerre: egyrészt hülyére esszük és napozzuk magunkat, hogy minél több cikkben tudjunk nektek beszámolni a legjobb balatoni éttermekről, strandokról, szórakozási lehetőségekről, de közben folyamatosan sportolunk is, hogy ne csak Kamazzal lehessen elszállítani minket a tó partjáról szeptemberben.

Sőt, mit sportolunk: sportrendezvényeket szervezünk! Jön július 12-én a balatoni bringaweekend, július 18-án a füredi éjszakai futás, 19-én az öbölátúszás és 25-én az I love Balaton 2x (Balaton-átúszás kétszer), sőt, egy versenyünk már le is ment: május végén volt a Keszthely Triathlon óriási hangulattal, rengeteg résztvevővel.

És akkor a verseny közben fotósunk, Kurucz Árpi megnyomta az exponálógombot, készített egy fotót egy úszóról, majd a képet kirakta Instagramra és elszabadult a pokol: saját jogon is rengeteg like-ot és kommentet kapott, de a helyzet akkor eszkalálódott igazán, amikor az Instagram Árpi munkáját választotta a hét képének és kirakta a saját falára.

 

Az eredmény: jelenleg 654 ezer like és 2685 komment. 

Mivel Árpi nekünk pont kéznél van és nem kell a menedzserén keresztül időpontot egyeztetnünk az új sztárral, arra kényszerítettük, hogy válaszoljon néhány kérdésünkre az eredménnyel kapcsolatban.

arpi2.jpg

Mióta foglalkozol fotózással? 

Hivatásszerűen 15 éve, Magyarország vezető napilapjainál, illetve külföldi hírügynökségeknek dolgoztam. Több hazai, illetve rangos nemzetközi sajtófotó pályázaton értem el különböző díjakat, közülük kiemelném a Pictures of The Year International első helyét képriport sorozat kategóriában.

Hogy sikerült ezt a pillanatot elkapnod a versenyen?

A kép a szombati úszás előtti bemelegítéskor készült, néhány kockát ellőttem az említett fotó előtt, de azon a képen állt össze a kompozíció.

Miért pont ezt a képet választotta az Instagram a legjobb fotók közé?

Szerintem a különleges hangulata és a kompozíció miatt választhatták, érdekes fények és képi elemek láthatók rajta, az egyik kedvencem a sapka vonalával párhuzamosan mozgó repülő, illetve a jobboldalon található felhőcsoport. Ezzel együtt is nagyon meglepődtem mikor észrevettem a telefonon a rengeted bejövő értesítést, akkor vettem észre,hogy az Instagram a heti válogatás képeiben kitette a főoldalára, és annak ugye majd 75 millió követője van.

Árpi dolgai: facebook, instagram, weblap.

Balatoni fotó lett a hét képe az Instagramon Tovább

A bejegyzés trackback címe:

https://ilovebalaton.blog.hu/api/trackback/id/tr67536048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása