Négy tuti okostelefon alkalmazás bringásoknak

Megkerestük a legjobb négy telefonos alkalmazást a bringásoknak, hogy ezzel is segítsünk érdekesebbé tenni a balatoni körtúrákat!

Mostani összeállításunkban olyan alkalmazásokat mutatunk be, melyek segítségével a kerékpárosok nyomon követhetik saját teljesítményük fejlődését, útvonalakat állíthatnak be, elért eredményeiket, pedig megoszthatják egymással. Természetesen rengeteg ilyen program létezik, de GPS pontosság, kezelhetőség, OP rendszer támogatottsága szempontjából ezek viszik a pálmát.

1. MapMyRIDE (iPhone, Android, Blackberry)

Ez az alkalmazás iPhone-on, Androidon és Blackberry-n is kiválóan használható. Megjelenése egyszerű, letisztult, átlátható és magyar. Bordó, fekete és fehér színeket használ. Kialakíthatunk egy profilt, melynek segítségével bárhol, bármikor, akár utólag is elemezhetjük teljesítményünket. Útvonalterveket, korábban teljesített túraútvonalakat böngészhetünk. Ismerősnek jelölhetjük edzőtársainkat, és nyomon követhetjük az ő útvonalaikat is. Táplálkozásunkról naplót vezethetünk, melyhez a program egyéni edzésterveket ajánl. Nem feltétlenül kell hozzá az állandó internetkapcsolat, de beállíthatjuk az automatikus facebook és twitter posztokat. Ez az alkalmazás teljesen ingyenes.

2. Sportypal PRO (iPhone, Android, Blackberry)

Talán ez az egyik legsokoldalúbb sportolásra kifejlesztett alkalmazás. Kiváló internetes adatbázisa van, melyet a sportypal.com oldalon érhetünk el. A megnyitás előtt érdemes itt saját fiókot létrehozni. A nyelv itt is magyar. Az alkalmazás méri a havi, negyedéves, féléves és éves összteljesítményünket is. Menet közben átválthatunk térkép nézetre is. A Sportypal időjóssal, szívverésmérővel és zenelejátszóval is fel van szerelve. Szintén posztolhatunk vele facebookra és twitterre. Az alapprogram ingyenesen letölthető.

3. B.iCycle (iPhone, Android)

Ez a zöld ikonos alkalmazás bizonyára sokaknak ismerős, hiszen debütálása óta is nagy népszerűségnek örvend. Az alapképernyő a Small Map elnevezést viseli, térképpel, rajta az aktuális pozíciónkkal, a biciklizéssel eddig eltöltött idővel és pillanatnyi sebességünkkel. Ha állunk beindul az auto pause funkció, így nem romlik a statisztikánk az elvesztegetett idő miatt. Kétféle térképnézettel szolgál, egy az országúti kerékpárosoknak, egy pedig a túraútvonalakat kedvelőknek kedvez. Számolja a tengerszint feletti magasságot és az eltekert kalóriákat is. Sajnos ez az alkalmazás kicsit drágának tűnhet, forintba átszámolva több, mint 2000 Ft az ára.

4. runtastic (iPhone, Android, Blackberry, WP7 és sportórák) – Makes sports funtastic!

Kevés olyan szerkezetünk, gépezetünk van, amin a runtastic nem fut. Szinte bármire telepíthető. Van belőle ingyenes verzió, de ha számos funkcióval bővítenénk programunkat ott a fizetős is. A fizetős verzió rendelkezik hangnavigációval, szívverésmérővel és naplózásával, valamint Live Stream funkcióval. A runtastic az edzés indítása után még hagy pár másodpercet, hogy eltedd a készüléket, és csak akkor kezdi el számolni a kilométereket, ha már mozgásban vagyunk. Visszakereshetjük előző edzéseinket, térképek közt váltogathatunk. Ha pedig megunnánk a kétkerekűt, 60 másik sportág edzéstervei közül válogathatunk. Saját profilt itt is készíthetünk, melyre fotókat is feltölthetünk.

Bakos Csenge Manjari

Négy tuti okostelefon alkalmazás bringásoknak Tovább
Címkék:mobiltelefon kerékpár bringa bicikli kerékpárút okostelefon smartphone app alkalmazások runtastic Balaton mapmyride sportypal b.icycle

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

imittto 2012.09.05. 14:21:03

A sportypal még jó is lehetne, de négy nap után egy csomó jó funkció ugrik és előfizetésessé válik. Hiányolom viszont az Endomondo Pro-t.

zalamala 2016.01.07. 13:37:36

Sziasztok! A cikkel kapcsolatosan szeretnék kérdezni! Hol találom a MapMyRide letölthető, magyar nyelvű változatát? Még sehol nem találtam ilyet! Köszönettel